Vilken tv-serie är den sämsta ni har sett? Själv tycker jag Amerikanska choppers bara är s*it.
Sämsta Tv-serien Ni Har Sett?
Hehe, jag tycker att Amerikanska Choppers är bra (tro det eller ej). Den sämsta jag har sett måste vara Glamour. Hur klarar alla pensionärer av sånt? Det är ju förskräckligt.
fashion house uhh xD
star gate atlantis suger
Lost, jag fattar inte något i den.
Lost och stargate atlantis är sämst
Drew Carey Show och andra sämsta drama serier.
↗ till inläggetDrew Carey Show och andra sämsta drama serier.
Drew Carey show!! XD. Det suger så j*vla hårt asså.
Gillar heller inte O.C och andra liknande serier.
↗ till inläggetSjälv tycker jag det är en bra serie..Lost, jag fattar inte något i den.
Stargate Atlantis är den sämsta serien i hela världen så boring!
Grey's Anatomy
Kom på en ny serie som är sämst. Star Trek. Det är så j*vla tråkigt. Det är som en hel förpackning sömnpiller rätt in i blodet. Jag fattar inte hur det kan vara så känt och ha så många fans när det är så tråååkigt :huh:
↗ till inläggetVilken tv-serie är den sämsta ni har sett? Själv tycker jag Amerikanska choppers bara är s*it.
American Choppers äger ju :cool: men Lost är den dåligaste för jag fattar inte ett skit.
↗ till inläggetVilken tv-serie är den sämsta ni har sett? Själv tycker jag Amerikanska choppers bara är s*it.
american choppers är ganska bra, de bygger coola bågar, men när sr får spel är det inte lika kul att se, lost måste man följa för att uppskatta helt och den sämsta serien jag sett på tv nyligen var babes i bushen...
↗ till inläggetDrew Carey show är en komedi serie..Drew Carey Show och andra sämsta drama serier.
haha, måste vart ett för as länge sen xD
Tre kronor hette det :P
Lost, det är ju ingen handling i den
Top Model