Hoppa till innehåll

Accunt


xkenta

Rekommendera inlägg

tja jag vill gärna skriva lite om min rs gubbe och vill att ni säger vad jag ska förbettra:

 

attk:64

 

str:64

 

def:60

 

ranged:47

 

prayer:43

 

magic:55

 

rc:33

 

hp:63

 

crafting:43

 

mining:62

 

smithing:53

 

fishing:57

 

cooking:55

 

fm:49

 

wc:66

 

ja det var min acc har ej varit memb så jag tog ej upp memb skillerna,ja vad tycker ni jag ska förbettra??

 

 

-----------------------------------------------------------

 

xkenta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja jag vill gärna skriva lite om min rs gubbe och vill att ni säger vad jag ska förbettra:

 

attk:64

 

str:64

 

def:60

 

ranged:47

 

prayer:43

 

magic:55

 

rc:33

 

hp:63

 

crafting:43

 

mining:62

 

smithing:53

 

fishing:57

 

cooking:55

 

fm:49

 

wc:66

 

ja det var min acc har ej varit memb så jag tog ej upp memb skillerna,ja vad tycker ni jag ska förbettra??

 

 

-----------------------------------------------------------

 

xkenta

 

 

 

 

 

 

 

Str och crafting är vad du ska satsa på. Du ska kunna göra alla diamant sakerna, och kunna slå iaf 18. (om du redan kan det. så kan du ju alltid satsa på att slå ännu hårdare) B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja MrGameOver har rätt jag är inte memb men jag ska bli.och slayerX har också rätt jag har hört att alla säger att 70 ranged är andvändbar för dom som ska bli memb. men jag ska satsa på 60 ranged sen näe jag blir memb ska jag satsa på 70 ranged.

 

och tack för svaret på runecrafting jag hade tänkt fixa lvl 44 så jag kan fixa nats.

 

 

 

 

några fler råd att ge mig innan jag gör min bubbe till memb.vad tycker ni jag ska öka mer än det vi har tagit upp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja,jag hade tänkt fixa bra slayer så jag kan fixa bra grejer som jag sen kan sälja som:granite legs,dom kostar ju 1,3mil så det känar man ju på men det är "high lvl monster" man måste döda då men.... det beror om man "freakar".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu är det så att jag har spelat mer rs nu och jag har höjt min rangedc lvl till 51 och str lvl till 65 så vad är det nu ni tycker att jag ska göra? för när jag bli memb ska jag köra pest conrtol och lägga allt på attk tills jag får lvl 70 attk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...