htf456345 Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Lättaste du kan göra nu är att visa din morsa alla inlägg här. såklart du ska ha GTA :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har kört GTA hos en kompis och tycker att det är jätteroligt, det e bara ett problem: jag får inte köpa det :( . Nån som vet hur jag ska kunna övertala min morsa( får bara köra spel från 16 år )? Du kan ju säga till henne att 16 års "gränsen" är rekomendationer, om hon inte visste det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2o Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 fick det när jag va 3,5 år din morsa är DUM!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 [ lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Ladda ner spelet på datorn, jag har en jätte bra torrent om du vill ha den kan jag skicka den via pm? asså länken till torrenten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Låna det av din kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Hej , Jag e 10 och jag kör gta :) säg det till din mamma Redigerat 7 Augusti 2008 av icepigg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Mm, imorgon när du vaknar. Gå till din mamma och säg: Hej, jag e 10 och kör GTA. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 sno den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ladda ner det från internet xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ladda ner? Verkar ju lite tjaskigt <_< Om du inte får köpa det? Än sen du dör väl nt? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Vad är det som verkar tjaskigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg