Hoppa till innehåll

Eevee Till Umbreon Och Espion


JackGBG
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså jag undrar om man måste ha moon stone på emerald för att utveckla Eevee till Umbreon och sun stone till Espeon Fast man tränar de på dagen och natten på LG/FR?

 

 

 

 

Fel på rubrik :)

Redigerat av JackGBG
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst råttfällan

träna eevee på natten o ge den moon stone så blir det en umbreon tror jag,tvärtom med espeon sten till espeon kan jag inte komma på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men nej! De enda stenarna man använder på Eevee är Thunderstone, Firestone och Waterstone. >_<

 

Man måste träna och ta hand om Eevee så att det tycker om dig. Och när det tycker om dig tillräckligt mycket så utvecklas den till Umbreon om det är natt och Espeon om det är dag.

 

http://www.serebii.net/pokedex-rs/133.shtml <-- Länk till en sida som visar att jag har rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Dark_Zebra

Man måste träna och ta hand om Eevee så att det tycker om dig. Och när det tycker om dig tillräckligt mycket så utvecklas den till Umbreon om det är natt och Espeon om det är dag.

 

Läs lite.Och så går det INTE att få dom på LG/FR.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst Weavile

Man måste träna och ta hand om Eevee så att det tycker om dig. Och när det tycker om dig tillräckligt mycket så utvecklas den till Umbreon om det är natt och Espeon om det är dag.

 

Det var ju det ja mena.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...