LiQuiDe Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Saints Row och GRAW.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 fler vill jag ha så jag vet vad jag ska köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 saints row Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 jag har bara ett spel men av dem spelen jag haar testat är det de roligaste. det vill säga Saints Row. Jag lovar dig du kommer tycka att det e kul utan xbxo live också. Som gta fast su får göra massa grejer och till och med fälja hur gubbens kropp och ansikte ska se ut!! jag rekomenderar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Just nu är det helt klart Lego Star Wars. Barnsligt men riktigt kul. Dubbelt å bra än det första, det må jag säga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Crackdown. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Lätt Oblivion, men gissar på att jag kommer älska Bioshock som kommer om bara några dagar :D 15 för att vara exakt :) Annars är GRAW2 också väldigt roligt i Live :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Ett spel som jag spelat mycket online är Chromehounds. Riktigt roligt online spel och ett av mina favorit spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Brothers in Arms: Hell's Highway komemr bli mitt framtida favoritspel. Det kommer krossa alla WWII-spel! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Dead Rising, antagligen. Gillar Gears of War också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.