Davidfreak Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Köp en lär dig teckna manga bok, det är inte så dyrt. Jag gjord det & nu är jag hyfsad:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Enkelt att förklara( men inte att göra ;) ) Man gör en helt vanlig människa fast färre streck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 http://www.justfuckinggoogleit.com http://www.google.se/search?hl=sv&q=dr...kning&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Köp en lär dig teckna manga bok, det är inte så dyrt. Jag gjord det & nu är jag hyfsad:D inte dyrt!...men gud i bok handel där jag bor så kostar in manga bok 250 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Köp en lär dig teckna manga bok, det är inte så dyrt. Jag gjord det & nu är jag hyfsad:D inte dyrt!...men gud i bok handel där jag bor så kostar in manga bok 250 kr! Då beror det ju också på vad man deffinierar med "dyrt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Köp en lär dig teckna manga bok, det är inte så dyrt. Jag gjord det & nu är jag hyfsad:D inte dyrt!...men gud i bok handel där jag bor så kostar in manga bok 250 kr! Då beror det ju också på vad man deffinierar med "dyrt". Och så finns det nog andra böcker som kostar mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Jag var på en manga mässa i Stockholm för ett par år sedan. Fick en bok kostnadsfritt med kurser. Du ska börja med konturerna. Typ ungefär som bollar för varje kroppsdel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.