Affe Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jaha, här sitter man med 3st star wars spel som man redan har klarat ut... Vad ska man göra nu då? Det är ju så klart de nyaste star wars spelen som finns förutom Galaxies, jag har ju modem... Kan någon tipsa mig om några schysta star wars som är lite gamla men ändå ganska långa och kul att spela? ( jag har redan: SW: KotOR,SW: Galactic Battlegrounds och SW: Jedi Knight: Jedi Acadamy.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag har precis klarat av kotor på den ljusa sidan. När jag har klarat det på den mörka.. Vad ska man hitta på då?! Jag har inte tyckt om nått annat star wars spel sådär mycket men jag älskade kotor. Jag har blivit grymt beronde av det! Så här klämmer jag in en fråga, vet du (du verkar kunnig om SW spelen..) När eller ska det komma en 2:a till kotor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 En starwars klassiker är X-WING vs TIE FIGHTER... su kan nog hitta det för femti riksdaler nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag rekommenderar klassikern Dark Forces, om man är intresserad om historien om Kyle Katarn. Eller uppföljaren Darkforces 2: Jedi Knight (och uppföljaren till den är Jedi Outcast och därefter Jedi Academy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 j0hn jag har läst lite och möjligheten finns att det ska komma ett KotOR 2, någon gång mellan 2005 och 2006,5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takanuva Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 starwars galaxies! det e jätte bra! man kan skriva EXAKT vad man vill.....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jedi Knight II: Jedi Knight Outcast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabrielhällqvist Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 då frågar jag om det kommer det komma jedi knight:jedi academy 2???? (jag har blivit så utråkad på jedi knight:jedi academy det är ju så kort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Jag vet inte om det kommer att komma ut, men kolla på webbhallen.se de brukar veta om det kommer att komma ut och när det gör det. Hoppas att det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Star Wars episode1 The phantom menace. Eller Star wars episode1 racer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Star Wars episode 1 The phantom menace e ett bra spel ja! köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Jag tycker själv inte det är så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.