pierre rn Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 (redigerat) Tjena... Jag har installerat cod 2 och upptäckte att iw_01.iwd saknas, en fil för andra banan. Det går fortfarande spela andra banan men den är svart så de e inte så lätt :P Är det nån som har cod 2 som kan adda mig på msn och skicka den filen, eller vet var man kan ladda ner den? Tack isf! Msn: [email protected] asså vrf har ja anmälts?? :blink: Redigerat 26 Juni 2007 av pierre rn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 du sa att du har laddat ner cod2, att ladda ner cod2 är olaglig fildelning, läs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pierre rn Skrivet 26 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 (redigerat) vadå då? Var står de? Redigerat 26 Juni 2007 av pierre rn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 men om du inte vill bry dig om reglerna så fåru ta konsekvenserna senare, annars ere bara att leva med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Han sa aldrig att han hade laddat ner cod2. Han frågade vart man kunde ladda ner en fil till cod2. Så om han har köpt spelet har han all rätt att ladda ner viktiga filer till spelet som får det att fungera. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 han har ändrat inlägget.. jag har just den filen på skiva, en fil är inte olagligt att ladda ner :P adda mig på [email protected] så kan jag skicka (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Det händer att filer försvinner från Call of Duty när man laddar en hemmagjord bana på en server. Det är bara in i Main mappen, ta bort filen och installera om det. Om man inte laddat hem det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.