Keenx Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 På CSS kommer det fram en server, samma med gmod och på den servern är det 0 spelare... vad är det för fel :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 (redigerat) pröva ändra din filtrering Redigerat 27 Juni 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Som Vitdom sa så är det troligen filtreringen. Du har väl ställt in på 0 spelare osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Det är samma sak för mig fast på cs 1.6. Fattar ingenting...... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keenx Skrivet 27 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 (redigerat) Som Vitdom sa så är det troligen filtreringen. Du har väl ställt in på 0 spelare osv.. Nej, det är inte filtreringen.. Jag har på <Alla> och jag har CSS & GMOD10 och jag har inte 0 spelare eller något sånt. Jag laddar upp en video så fattar ni problemet. Jag tror iaf det har med min router o göra, vilken port kan jag prova att öppna? Det blir samma sak även fast jag har stängt av anti-virus & brandväggen. Edit: Här är videon http://www.dailymotion.com/Outinfire/video/4011561 Redigerat 27 Juni 2007 av Keenx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg