Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej jag heter Albin och jag undrar om någon kan något bra fusk så man levlar jätte snabbt i runescape. Kan ni något bra fusk? så skriv till mig då Snälla jör det jag behöver all hjälp jag kan få

Redigerat av gregeralbin
Skrivet

Direkt kopierat från runescape:

there are NO RuneScape cheats. These are fakes! RuneScape staff sites - we do not have secret sites on which you can become an admin or moderator! These are fakes!...

Om du vill kan jag skicka en kopiering av en bit text där det står att det inte finns koder heller.

Skrivet

det går inte att fuska på runescape men om du har en "privat server! lr en kompis har en på moparscape så kan du fuska till dig combat lvl och andra lvl:ar. men annars gäller bara hård träning på monster som du slår höga hits på

Skrivet

men leta buggar i systemet om du vill fuska. Själv gillar jag inte fuskare och scammers på online spel. (men på vanliga spel är det helt okej. XD) *om man inte spelar mot nån annan som använder fusk. XD*

Skrivet

men leta buggar i systemet om du vill fuska. Själv gillar jag inte fuskare och scammers på online spel. (men på vanliga spel är det helt okej. XD) *om man inte spelar mot nån annan som använder fusk. XD*

Finns inga buggar i systemet som gör att man kan fuska.

Om du inte syftar på macroing som jagex upptäcker hyffsat fort.

• Skapa ny...