w4nkarN Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Jag tycker att det skulle vara bra med NHL och FIFA forum! Det är så stora spel. Det kommer juh ett nytt spel från NHl och FIFA varje år!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Jaa exakt , Tycker jag med :P det borde inskaffas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Men det finns inte så många trådar om det, det kommer trodligen om det blir fler trådar om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Vill ha ett NHL i alla fall. Men Fifa skulle nog fått vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Ska vi göra ett forum om varenda stora spel som finns eller? Folk hittar ju knappt till de spelforum som finns nu. Dessutom så skrivs det inte många trådar om NHL eller FIFA, så de behöver inte egna forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 men vem behöver hjälp med NHL o FIFA man spelar ju bara fotboll o ishockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Vem behöver hjälp med The Sims? Lika mkt problem i The Sims som i FIFA å NHL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Vore ju bra med ett subforum där man kunde diskutera alla olika sorters sportspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Som jag sagt, folk har problem med att hitta till de som finns, så ett spelsportsforum skulle inte användas så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 men vem behöver hjälp med NHL o FIFA man spelar ju bara fotboll o ishockey Exakt, det är ju inte så som typ Zelda eller nåt att man kan gå vilse.Så man behöver nog inte så mycket hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 på sims så frågar vissa var man köper den grejen eller hur man blir ihop osv,det kallar jag att behöva hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 tycker dom borde skaffa de :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.