Hoppa till innehåll

Hjälp

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Inte Accio du ska klara banan först, gör om den och så finns det stora stenar! Gör en Wingardium Leviosa på den o flytta den under stor-skölden i luften så får du den!

Det finns en sköld på den banan som typ hänger vid ett träd som växer åt sidan eller om det är en lång gren. det är den ända sköld ja inte kommer åt..vet du hur man gör? det funkar ju inte o ställa sig på den stora kuben o försöka ta den..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ääh! nu hänger ja inte mä!!!!!!!!! :huh:

På banan Den förbjudna skogen i Harry potter och den flammande bägaren ska man hämta sköldar. jag får inte tag i den som hänger i luften vid ett träd som växer snätt vid en ruin. jag har hittat två andra sköldar på banan o den här är den ända jag har kvar (vad jag vet) men jag kan inte få tag i den..hur ska man göra?

Inte Accio du ska klara banan först, gör om den och så finns det stora stenar! Gör en Wingardium Leviosa på den o flytta den under stor-skölden i luften så får du den!

När man ställer stenen under skölden, måste man använda wingardium leviosa formeln också?

alltså, man ställer stenen under skölden o en person står på den o de andra två står på marken brevid stenen. sen använder alla tre wingardium leviosa o stenen med personen på åker upp..ska man göra så? det är det ända sättet ja kan tänka mig..men ja får ändå inte tag på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...