PrinsVilgot Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Jag får inte tag i sköldarna som hänger i luften i den förbjudna skogen HUR GÖR MAN!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 vilket spel???????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Harry potter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Ok, du ska använda Accio tror jag Om det är 4.an du pratar om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Inte Accio du ska klara banan först, gör om den och så finns det stora stenar! Gör en Wingardium Leviosa på den o flytta den under stor-skölden i luften så får du den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 vilket av dom är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Harry Potter Och Den flammande bägaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 ^Men då ska man väll visst använda Accio! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinsVilgot Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Inte Accio du ska klara banan först, gör om den och så finns det stora stenar! Gör en Wingardium Leviosa på den o flytta den under stor-skölden i luften så får du den! Det finns en sköld på den banan som typ hänger vid ett träd som växer åt sidan eller om det är en lång gren. det är den ända sköld ja inte kommer åt..vet du hur man gör? det funkar ju inte o ställa sig på den stora kuben o försöka ta den..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jo, om du ställer den rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 ääh! nu hänger ja inte mä!!!!!!!!! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinsVilgot Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 ääh! nu hänger ja inte mä!!!!!!!!! :huh: På banan Den förbjudna skogen i Harry potter och den flammande bägaren ska man hämta sköldar. jag får inte tag i den som hänger i luften vid ett träd som växer snätt vid en ruin. jag har hittat två andra sköldar på banan o den här är den ända jag har kvar (vad jag vet) men jag kan inte få tag i den..hur ska man göra? Inte Accio du ska klara banan först, gör om den och så finns det stora stenar! Gör en Wingardium Leviosa på den o flytta den under stor-skölden i luften så får du den! När man ställer stenen under skölden, måste man använda wingardium leviosa formeln också? alltså, man ställer stenen under skölden o en person står på den o de andra två står på marken brevid stenen. sen använder alla tre wingardium leviosa o stenen med personen på åker upp..ska man göra så? det är det ända sättet ja kan tänka mig..men ja får ändå inte tag på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg