Tiger_girl95 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Ja har klarat rayquaza å han stoppa stjäran å det, men hur får man sedan Zaptos, Moltres och Articuno samt som alla de andra legendariska? :huh: får dom som i att dom är i "friend area" ställena och man kan ha me dom i laget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 jag vet inte heller (ja e på samma ställe då), har du hämtat dive? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Det är bara att köra mot dom igen och igen tills dom går med dig... Det är 50 % chans att dom vill vara med, börja med Zapdos, för han är på lägst Lv ( 25 ) och sen så får du en som är stark mot dom andra två ( Elektrisk fågel )... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tiger_girl95 Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Ok, och ja, ja har skaffat dive :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 jag kan inte möta dom :( PS. har inte dive längre :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 du behöver ingen friend area för dem,jag fångade articuno först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tiger_girl95 Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 du behöver ingen friend area för dem,jag fångade articuno först okie :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 jag fångade articuno först sen moltres man jag har inte fångat zapdos jag har mött han typ 18 gånger men han joinar inte mig men det är bara att försöka :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 jag kan inte möta dom :( PS. har inte dive längre :cry: Jag hart svarat på hur man får dive.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 det där skrev jag typ igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 man ska bara ha TÅLAMOD! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Jag har klarat Rayquaza men när jag gå till Articuno(stavning)är han inte där.Hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg