TheCheater Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Hejsan! jag har bestämt mig att få några att skriva vad de tycker om psp och vad som är bra/dåligt eller som går att förbättra m.m. Sätt gärna betyg också! PSP: Psp:ns grafik som är bäst inom handhållen konsoll är kanske för bra? ja så undrar man efter alla problem som de flesta har hört och tillochmed stött på. Men strunta i firmware och istället njuta av spelen får en på glatt humör igen, liksom spelen behöver inte bättras på något sätt. Men allt som har med systemet att göra får en minus tyvärr p.g.a problem. Annars vill jag inte tycka illa om psp:n något mer. Bra med musik, bilder och videos som denna konsoll kan få tankat ifrån en mer avancerad och större dator, ja DATORN. Psp:n motiverar vissa som dator och där går det inte fel, att lagra musik och allt annat är som mera system-farligt än på en dator med virus-program och allt, så jag är nöjd helt enkelt! 8,5 /10 för system fel och sådant! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Det är en bra konsoll som har en grafik som ps2 har typ, sköna spel. härligt med typ mp3 i den även att man kan ta kort, kolla på film, vara på internet m.m. vad som kan bli bättre är väl grafiken på spelen, men det är ju inte det viktigaste, annars så får psp 8/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Det är ju den spelkonsolen som jag använder mest... och det finns många roliga spel till den som: Daxter och GTA:VCS grafiken på spelen är bra för att vara en portabel spelmaskin. Den får 9/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg