papyrus_pokemon Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 hur lär man pokemonen nya attacker måste lära min seel dive är i grottan nu? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ohlstrom Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 gå in på tm kasse och ge han dive tryk use på attaken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 det finns inget som heter tm kasse <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 skriv i di´n andra tråd, nåja, nu när du skrivit svarar jag, tryck på dive på toolboxen och sedan use, du måste vara i en grotta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 det går inte i en grotta bara tm inte hm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 jag tror i så fall att man gär likadant men utanför en grotta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 har för mej att det bara går på en friend area Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg