Animal Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 jag behöver hjälp på zelda the wind waker jag har fastnat jag vet inte var "Earth tempel" hjölp snapt som ***
KazeN Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 hmm, menar du var earth temple ligger så ligger det till höger om outset island. du måste ha gauntlets (styrke banden) och kasta iväg stenen som ligger ivägen där! :)
Cocos Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 jag behöver hjälp på zelda the wind waker jag har fastnat jag vet inte var "Earth tempel" hjölp snapt som *** har du fårr eld/is pilarna du måste ha dom för att få Styra Armenden och Järn skorna och om du fått det å ska platserna ligga utmarkerde på kartan
Animal Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2004 har du fårr eld/is pilarna du måste ha dom för att få Styra Armenden och Järn skorna och om du fått det å ska platserna ligga utmarkerde på kartan ja men nu är jag typ nere där det är som i en grotta och så i vissa rum är det ljus som kommer ner från taket som man ska skuta med sin nya sköld eller den dära tjejens typ gitar jag är i ett rum nu man har en ljus stråle som man fick av att man hoppade på en knap som på ett liten torn!a och sen så fick man ljus strålen då och så ska man spegla ljuset i typ ¨ågon spegel som går till en anan spegel och sen så ska man förstöra en vägg men några gula prickar på so man får en till spegel men det är där jag har fastnat!jag har för stört en 3:dje del av väggen men inte sista biten för det är en vägg imellan så man inte kan skuta igensom!snälla hjälp mig!
Cocos Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 har du fårr eld/is pilarna du måste ha dom för att få Styra Armenden och Järn skorna och om du fått det å ska platserna ligga utmarkerde på kartan ja men nu är jag typ nere där det är som i en grotta och så i vissa rum är det ljus som kommer ner från taket som man ska skuta med sin nya sköld eller den dära tjejens typ gitar jag är i ett rum nu man har en ljus stråle som man fick av att man hoppade på en knap som på ett liten torn!a och sen så fick man ljus strålen då och så ska man spegla ljuset i typ ¨ågon spegel som går till en anan spegel och sen så ska man förstöra en vägg men några gula prickar på so man får en till spegel men det är där jag har fastnat!jag har för stört en 3:dje del av väggen men inte sista biten för det är en vägg imellan så man inte kan skuta igensom!snälla hjälp mig! tar du hjälp utav fågel tjejens harpa?? för att flytta strålarna så du kan reflektera dom på din sköld??
Rekommendera inlägg