Johkie Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 (redigerat) AAHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEJJJJJJ HEL VETE JÄ V LA SKI T :cry: :cry: Kingdom Hearts 3 förväntas komma ut 200....9 :( :cry: klarar inte av att vänta så länge Redigerat 28 Juni 2007 av BeAOoogieBoogie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Ok för det första var fick du det ifrån? Är det Kingdom Hearts III eller bara det tredje Kingdom Hearts spelet. För det ska komma ut ett KH spel som inte heter Kingdom hearts III innan det kommer Kingdom Hearts III. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 AAHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEJJJJJJ HEL VETE JÄ V LA SKI T :cry: :cry: Kingdom Hearts 3 förväntas komma ut 200....9 :( :cry: klarar inte av att vänta så länge O_O ...NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 http://www.kh-3.net/kingdom-hearts-3/release-date Kopierar rakt från The release date for Kingdom Heats 3 is currently unknown, however with events such as the Square Enix Party 2007, maybe we shall have a slight insight into this matter. However interview responses from key Square Enix staff seem to indicate a release date around 2009. Stay tuned here, for the date as soon as it's official! hoppas de är som du säger rg_fuskare för annars kommer jag ta självmord :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 (redigerat) Ok för det första var fick du det ifrån? Är det Kingdom Hearts III eller bara det tredje Kingdom Hearts spelet. För det ska komma ut ett KH spel som inte heter Kingdom hearts III innan det kommer Kingdom Hearts III. KH 2 var det tredje KH spelet... ;) Redigerat 28 Juni 2007 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 (redigerat) Nej, KH 2 är det andra spelet för PS2:an, chain of memories kom till GBA innan det släptes till PS2. Sen tänkte dom, vf inte släppa det till PS2:an också, och så gjorde dom det tillsamans med Final Mix+ ;) :P hoppas de är som du säger rg_fuskare för annars kommer jag ta självmord Jag också! Men jag har det värre, 2009 gå jag i gymnasiet och har typ fullt med läxor, och när jag är 18 så kommer jag säkert växa ifrån KH. NNOOOOOO!!!... eller det kan hända dig också. :huh: *Kom ihåg brev till mig själv*: Väx inte upp innan du spelat KH 3! Redigerat 28 Juni 2007 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 .... de har jag inte tänkt på :( Jga trodde liksom att dom var sågott som klara med spelet... så har dom inte ens börjat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tizzio Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 men det kommer väll ändå inte till ps2 utan ps3 så det bra med de är att då har nog ps3 an sjunkigt i pris men jag säger det samma de är sämst fast troligt viss kommer det ut på våren isånnafall och det första utgångs datumet stämmer aldrig (läste det i en tidning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmie Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 klart att det kommer till ps2 ps3 e ju under utveckling vf tror du alla som köpt det vill bli av med det grafiken funkar inte som den ska och blue-ray:n e helt cp kommer nog va färdigt nästa år non gång och då kostar det fortfarande rune 5-6 tusen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 klart att det kommer till ps2 ps3 e ju under utveckling vf tror du alla som köpt det vill bli av med det grafiken funkar inte som den ska och blue-ray:n e helt cp kommer nog va färdigt nästa år non gång och då kostar det fortfarande rune 5-6 tusen :lol: de ska än så länge bara komma till ps3 var jag har hört och sett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel44 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 klart att det kommer till ps2 ps3 e ju under utveckling vf tror du alla som köpt det vill bli av med det grafiken funkar inte som den ska och blue-ray:n e helt cp kommer nog va färdigt nästa år non gång och då kostar det fortfarande rune 5-6 tusen :lol: nooo jag kommer ju typ aldrig få råd med ett ps3 så jag hhoppas ni har rätt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Du får kanske vänta lite med spelet för de brukar alltid släppas nån månad efter att spelet har släppts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg