SlimShady Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Funkar CoD 2 me vista?? För jag har haft problem med andra spel på datorn som har vista. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Om CoD 2 Inte kom ut efter vista så kommer nog inte CoD Funka till Vista ..Men du kan ju testa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Om CoD 2 Inte kom ut efter vista så kommer nog inte CoD Funka till Vista ..Men du kan ju testa :) Men wacraft 2 som kom ut på 90-talet funkar? OnT: Klart det funkar, inga av mina spel krånglar med Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Det ska funka. @Gripen Wtf? Flera spel som kom ut före Vista funkar bra med vista.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Ja, CoD2, funkar med vista, jag har spelet sj på min vista data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 paint funkar väl på vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.