papyrus_pokemon Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Skrivet 29 Juni 2007 igår fick jag dive men dog och blev av med den, sen när jag tog den från wondermail så gick jag till grottan igen för att få en pokemon som kan lära sig dive men jag kunde inte lära den det så jag quicksavade men när jag startar så är dive + min seel borta och jag är hemma igen. :angry: går det att få dive igen eller måste jag starta om?
agiyr Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Skrivet 29 Juni 2007 gå till solar cave, sedan letar du i våning 1-9 efter en s.k key(du måste kolla HELA våningarna) och sedan på våning 10 ser du en kista, tryck på key och use när du är framför den och sedan öppnas en port där du kan ta dive, men runt den finns det vatten, så du måste vara en vatten pokemoneller en pokemon som flyger när du går med den. Ta sedan escape orb för att fly, har du oturen att få en link cable så försök igen, men spara link cablen som utvecklar pokemon som egentligen behöver byta för att utveckla!
papyrus_pokemon Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) men jag måste lära en vatten pokemon dive så jag inte blir av med den igen vem ska jag skaffa? PS.går ju inte att lära dom hms i grottor :( EDIT: hur många nycklar e de? (har hittat 2 st och är på våning 4) :huh: Redigerat 29 Juni 2007 av papyrus_pokemon
agiyr Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Skrivet 29 Juni 2007 Om du är säker på att du kan klara sormey sea kan du ha dive som item i tooldoxen, annars kan du köpa lite friend areas och gå watterfall pound, så fick jag mudkip sm nu är swampert och har watterfall och surf(men dive är det enda jag behöver för att ga silver treach, och jag vill inte lära swampert den, så jag går med dive i toolbox, det är ju lätt att fixa en ny om jag förlorar)
papyrus_pokemon Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Juni 2007 så det här är sista diven? isåfall vill jag inte bli av me den
agiyr Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Skrivet 29 Juni 2007 nepp, den går astt fixa igen på samma sätt, och dive behövs också senare till silver treach, lugia grottan, frågra hur man kommer dit via GB eller nytt ämne..
papyrus_pokemon Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Juni 2007 glömde svävade pokemon :angry: hur många våningar är grottan?
papyrus_pokemon Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Juni 2007 glömde den me men är på 16 våningen och har fått me en lunatone
agiyr Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Skrivet 29 Juni 2007 bra, ha med den nästa gång du kör, du behöver bara en nyckel, vilka 3 pokemon är dina starkaste som du ska köra på mot kyogre?
papyrus_pokemon Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) woho hade 1 hp på vining 18 använde oran berry och fick 101 hp och klarade utan belly eller va de nu heter EDIT:brukar bara köra med: pikachu lvl:36 och typhlosion lvl:37 Redigerat 29 Juni 2007 av papyrus_pokemon
agiyr Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Skrivet 29 Juni 2007 ha med dig en huge apple nästa gång, men med vilka ska du slå kyogre?
Rekommendera inlägg