Gäst Youx Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 har nyss skaffat firefox.. har en fråga sparas information på båda webbläsarna asså typ om jag går in på en sida på ff å sen startar ja ie d¨när ja skriver g kanske google kommer upp på en gång eftersom ja var på den med ff? fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) Det beror på tror jag. Om FF sparar informationen på samma ställe som IE så borde det vara så. Det ska gå att ställa om var FF sparar cache, etc om du skriver "about:config" i adressfärltet. (utan dubbelfjuttar) Redigerat 29 Juni 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 tror inte att de fungerar så...men vrf använda IE när du har FF :) FF 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 jag har för mig att man får välja att importera sådan information antingen vid installation eller vid start af ff första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.