GTA_VC_KING Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 :huh: :huh: Är det nån som vet hur man kommer in till Hyman Memorial stadium i Downtown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 KOmmer du från bron så är det... rakt fram förbi en väg. Ta sen till höger och sen till vänster och kör rakt fram. tror det är det stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_VC_KING Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Jag vet hur man kör dit men hur kommer man IN till stadiumet??? Redigerat 1 Mars 2004 av GTA_VC_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Det vettefan...kanske i nåt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_VC_KING Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Nej,det är inte i något uppdrag heller för att jag har gjort alla uppdrag. I manualen till spelet står det att man ska kunna va med i alla möjliga sorters bil och cross tävlingar där inne... :huh: Redigerat 1 Mars 2004 av GTA_VC_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_VC_KING Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Kan nån snälla hjälpa mig??????? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jaha nu fattar jag vad du menar! Det är bara öppet mellan vissa tider! Jag tror att det öpnnar vid 19.00 eller något sånt, kanske 20.00 sen är det bara öppet en stund.. Det är olika tävlingar från dag till dag.. Ena dagen är det en "hinderbana" men cross.. Sen några andra med bil.. När du väl är inne tror jag att du kan vara där så länge du vill, om du inte dör eller vinner förstås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_VC_KING Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 :blink: Vart går man in till stadiumet finns det nån dörr eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_VC_KING Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Tusen tack jag kom in"!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 B) Var ligger det där huset...... Skulle gjärna vilja veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 ligger i downtown sa han ju <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Var i downtown??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.