Hoppa till innehåll

Dungeon Siege


Apoca

Rekommendera inlägg

jag undrar bara hur många som kör och vilken lvl som är vanligast att bli... själv så spelade jag spelet i

13 timmar på ett ungefär. och jag kom till

lvl 120 i Nature magic

110 combat magic...

jag skulle testa hur det gick om man var mage... vilket sög så prova inte det, det må finnas grymma magier men det är inte värt det, sen hade jag så mycket pengar så det vart fullt (på slutet kunde jag inte plocka upp mer), ska nu påbörja Aranna delen av spelet(köpte det också när jag ändo köpte Dungeon Siege)

 

skulle värkling veta om det fanns någon mer som körde det, om isåfall så kanske man kan ta en runda någon gång med eller mot varandra, det skulle va skoj, om isåfall kan ni ju nå mig på msn lr på detta forum

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag klarade Ds på 8h och hade 117 i meele och 96 i ranged tror det var så slutade spela när jag hade spelat i typ 1år online för alla slutade spela som jag kände men nu tror jag att många spelar legends of arana på internet.Jag råder dig att börja spela det online det är kul

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...