oddy Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Fortsätt göra uppdrag vid garaget du får när du kommer till san fierro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag har klarat bil skolan men kan inte pimpa bilar och wang cars huset är låst (som jag antar man ska köpa) SkaJag fortsätta med att klara uppdrag? Du måste klara några uppdrag med Ceasar först. Förresten, har du glömt att skriva in något i ditt inlägg andvänd denna knapphttp://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/p_edit.gif, i stället för att skriva flera inlägg efter varann. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Fortsätt göra uppdrag vid garaget du får när du kommer till san fierro. vilket? det där som liger typ 100 meter från wang car? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 alla story missons är utmärkta på kartan gör bara uppdrag så kommer du få reda på när du kan styla street race bilarna,du kan inte missa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 a fast jag har fasnat på tre uppdrag av tre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 va? har du fasnat på tre uppdrag lr det tredje av tre? i vilketfall vilket uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) supperly lines någonting, något som jag inte föstår där man ska få mer underwarter grej och nail trail. hur många uppdrag är det kvar? Redigerat 8 December 2007 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg