itse_me Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 (redigerat) hur kommer man till bossen? jag har hittat nyckeln och ska över till bossen men vindsnurrorna snurrar inte <_< hur får man igång fläkten? är skittacksam för svar... Redigerat 30 Juni 2007 av itse_me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Det är en sak som man kan clawshota sig upp till med järn skorna så att den åker ner.Den är i den stora hallen man börjar i som du går ut till vindsnurrorna igenom. Jag tror du måste gå in igenom ett fönster utifrån för att komma tillräckligt nära. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) Fel. Många som haft problem med det här, det är fjärde gången jag skriver det här. Gå till rummet ovanför huvudrummet (alltså där Big Key var). Där är det ett nättak, skjut fast i det och hissa dig sen ner i rummet nedanför (som alltså är huvudrummet). Kolla mot norr, där det är en stor fläkt i väggen. I taket mellan dig och väggen så är det en nätboll, Clawshota fast dig i den och ta på dig Iron Boots. Då startar den stora fläkten på väggen. Den fläkten blåser på snurrorna utanför norra dörren och du kan använda dem för att ta dig över. Redigerat 5 Juli 2007 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Det var det jag menade <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
itse_me Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 ok.. tack för hjälpen ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 det templet e ganska jobbigt...hadde oxå problem där men löste det fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg