Link93 Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Skrivet 30 Juni 2007 Vet ni hur man kommer in i Showa Town? Teleporten funkar ju inte!!!!!!! :angry: Citera
Salzalada Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Skrivet 1 Juli 2007 Showa Town? Vad är det för stad? Vilken teleport försöker du använda? Citera
Link93 Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2007 ledsen jag kan inte förklara var teleporten är och jag vet ärligt talat inte hur staden ser utt :( Citera
bazti Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 ligger väl på andra sidan havet om man åker båt från magiker staden right. Citera
nusse_ Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) omg noobs -_- om man åker med båten över havet från "magiker staden" (Ellina) Så kommer man till orbis och fortsätter man så kommer man till ludbrium =P Om du vill har reda på hur man kommer till olika ställen i Maplestory så ska du gå in på Hidden Street Redigerat 12 Juli 2007 av nusse_ Citera
ArgSnickare Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Skrivet 12 Juli 2007 Showa finns väl inte än :blink: men om du menar shrine så åker man väl med pelikanen i kerning city. iallafall på SEA Citera
Aegzor Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Skrivet 13 Juli 2007 Aha, du menar "Riprey". Nej, GMS har inte fått det än. Citera
Nemuz Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Showa Town, är en del av 'Zipangu', som blev releasat några patcher sedan.. Mushroom Shrine finns bara just nu.. en del av 'Zipangu' Citera
Filiandor Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 vilket spel?? Du verkar ju ha klickat in här utan att titta på rubriken!! OMG! Det är massa ställen jag ej har upptäckt i Maple Story. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.