Easton Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Kolla rubriken! Själv tyckte jag att dem alla var både roliga och spännande, alltså riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Tyckte 3:an var bäst :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Älskar filmserien, tyckte nog mest om den andra fílmen. Davy Jones är cool. O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 en av de bästa jag sett. tycket bäst om den 3:de filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 1:an - Bäst story 2:an - Bäst specialeffekter 3:an - Bäst stridsscener Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Dom äger. Jag säger bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Kul att det finns Pirates f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Gillar alla, dock 3:an mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 dem är väldigt bra :D tycker att 3:an är bäst sen 2:an och sist 1:an :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 1:an är bäst 2:an och 3:an är bara komedi och det passar inte iaf inte enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Första filmen är riktigt, riktigt bra. Synd att de måste förstöra den med dåliga uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag tycker att de 2 första är grymt bra, 3:e vet jag inte, för att jag har ej sett den än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.