Hoppa till innehåll

Lite Pc Problem ....

Sharzor

Rekommendera inlägg

Jag har ett par problem med min PC. För det första, när min dator varit igång en stund så kan jag inte öppna min aktivitetshanterare, vet någon vad som kan vara fel?

Och så har jag minst ett mycket irretersamt virus, jag har läst guiden men viruset gör så att jag ionte kan öppna den här datorn mina dokument osv.. utan att det hakar upp sig efter nån minut. Och så får jag massvis med pop up fönster som ibland inte går att stänga ner utan aktivitets hanteraren. Jag har virus programmet Panda och jag har märkt att det är totalt värdelöst.. Han hittade viruset en gång men tog inte bort det. Så måste jag springa och köpa nytt virus program för att få bort det eller ta bort allt på hårddisken?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill veta vilket virus det är, ta ett screenshot på Panda Antivirus rutan som kommer upp om den upptäcker nått virus. Eller ännu bättre, ladda ner AVG-free och sök igenom datorn. Ta en screenshot på alla rutor som du får upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

rekommenderar nod32

Jag har också förstått att nod32 är bra men eftersom mamma kör med panda på sin och får ha det till 3 datorer så blevdet billigast att ha det till min dator också.

Efter att ha uppdaterat panda från 2006 till 2007 så hittade den 1700 skadliga filer som den faktiskt tog bort också. Men aktivitets hanterar problemet är fortfarande kvar. Just nu ser jag bara processerna när jag öppnar den. Kan skicka in print så fort jag kommer till rätt dator igen.

CheatCat: Det var en slags trojan hur många som helst, är inte säker på om den är borta till 100% än för jag blir fortfarande ner spammad med internet rutor ibland men nu visar de ingen sida iaf.

Redigerat av Sharzor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...