Zhark Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Är det någon mer än jag som har sett filmen Hajen? Jag tycker att det är en av de bästa filmerna som har gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Såg ettan för ett tag sen. Den är rätt grym men om man jämför den emd dagens filmer (vilket trots allt är fel) suger den. Det är så förutsägbart det kan bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) Klart man sett den. Den äger. Fast uppföljarna suger ;: Redigerat 1 Juli 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Har också sett den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Är det någon mer än jag som har sett filmen Hajen? Jag tycker att det är en av de bästa filmerna som har gjorts. Jag har sett den, men den var lite långsam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Sett den ett par gånger, gillar filmen. =-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 sett ettan och tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Ettan:Äger sönder. Tvåan:Dålig. Trean:Skrattar för att den e så dålig. Fyran:Dålig. Vissa säger ju att människor vågade inte gå och bada i amerika för att dom tyckte ettan var så läskig så det var därför uppföljarna blev sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 jag tycker ettan och tvåan är de bästa, har inte sett 3:an och fyran..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Ettan är riktigt bra enligt mig. En bra film som man kan se många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Tycker ettan är ganska okej för att ha en ganska löjlig handling. De andra är patetiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Är det här bara något jag fått för mej, eller hade någon av uppföljarna en slogan som typ "This time it's personal", eller något? För då är det jävligt fult. Nu går jag och lägger mej. Trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.