Gäst final Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 asså, jag har ett problem med min dator... jag ladda ner VLC media player på min dator och nu är den jätte knasig. den hakar sig och det tar hundra år för den att ladda... har genomsökt den efter virus men hittar inge. SNÄLLA HJÄLP MIG!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Är du helt säker att det var exakt efter du ladda ner VLC då? Vartifrån ladda du ner det? Kolla om din fläkt inte är full me skit, men ta det försiktigt där inne i datorn .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Flyttar till PC~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 radera det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 hoppas du laddade ner den från deras sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Är du helt säker att det var exakt efter du ladda ner VLC då? Vartifrån ladda du ner det? Kolla om din fläkt inte är full me skit, men ta det försiktigt där inne i datorn .. öhhhh vad har fläkten med att göra, det är inte den som gör datorn seg :blink: men iallafall hade samma problem med vlc på min dator så jag ladda ner en äldre version av vlc som funka bättre... Redigerat 7 Juli 2007 av Reaper01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.