fellan12 Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Skrivet 2 Juli 2007 du, vad händer efter man ha vunnit över riku (ansem) andra gången.
Gäst nissling Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Skrivet 2 Juli 2007 Eh, vilket spel menar du, Kh eller Kh2? Jag har ingen aning om vilket spel eftersom det var så längesen jag spelade spelen.
rg_fuskare Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 aa precis! Gå till Travers town och snacka med Kairi! sen vet du vad du ska göra!
Pelleelle Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 nja, man ska först till cid, sen ska man till "leons träningsområde" å gå mot symbolenpå en vägg, sen ska man tillbaka till HB genom de nya warp hålet
rg_fuskare Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 (redigerat) nja, man ska först till cid, sen ska man till "leons träningsområde" å gå mot symbolenpå en vägg, sen ska man tillbaka till HB genom de nya warp hålet Shee Ruby_King skriver du upp det någonstans eller, jag minns inget av det där, det var så länge sen jag spela KH1 :P Redigerat 3 Juli 2007 av rg_fuskare
limmie Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 asså lol klart att man kommer ihåg vad man ska göra när man kalat ett spel annars e det ju konstigt..
limmie Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 det va länge sen jag spela det med håller på med 2 har typ spelat på det ii 30 h men måste ta allt och göra allt innan jag gör dom sista bossarna. B)
Rekommendera inlägg