ajar Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 När jag dödade en ko fick jag en bit koskin. Det står att jag ska ta den till väveriet (tannery), men vart ligger det? Jag kan inte hitta det, har letat i en halvtimme snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Hm..jag kanske har fel men du vet där man startar när man precis börjat med en ny gubbe på runescape så går du upp 1 våning och där ligger det...har jag fel så får du säga till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Vid alkharid, brevid Furance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Tackar. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 om du samlar typ 150 koskin så sälj de 100 gp ea i al kharid banken asså world 1,3,4,5, mm. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Tackar. :cool: No Problemo :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 japp,det är bredvid furance.det kostar 10gp att komma in i al-kidah om man inta har klart ett quest lr går runt.sen tror jag att det kostar 1gp för att göra soft och 5 för hard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 vilket quest?prince ali rescue? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 vilket quest?prince ali rescue?ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg