tina Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Fortfarande ingen som kan hjälpa mej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jo ser du dörar på sidan av bl jag tror man ska in i domm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) Jag ser dörrar men det går ju inte att ta sej dit! Den där jättebläckfisken slänger hela tiden ut nåt som ser ut som maneter eller nåt som kommer på mej å om jag tar mej i närheten å försöker ta mej förbi så blåser den mej tillbaka....hmmmm... Med harpunen kan jag skjuta maneterna, men det verkar inte bita alls på den stora bläckisen... Jag är i Istanbul, tror jag det var... Det finns ju garanterat nåt bra sätt, men jag har inte kommit på det än...har nån annan? Redigerat 7 Mars 2004 av tina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Fortfarande ingen som kan hjälpa mej? Trist att inte kunna få fortsätta... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 ÄNTLIGEN! Nu kan jag hjälpa er - man ska spränga pelarna! ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 har du klarat bläck fisken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Japp, äntligen! Då du kommer di så vet nu att man ska skjuta på bläckisen tills han ryggar illbaka en stund, då harman en liiiiten tund på sej att spränga en pelare. Sen gör man samma sak igen. Det är 4 pelare. Då man slutfört det försvinner vattnet å man kommer åt det man ska ha å sen får man flyga till Honkong ;o) Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 går det här på tid man är ju under vatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ja. Man kliver upp på kanten å tar harpunen å lite sprängmedel först, sen hoppar man i å skjuter tills han ryggar tillbaka. Då klämmer man fast en sprängdeg på en stolpe å snabbar sig upp. Sen får man göra samma sak 4 gånger på alla pelare. Maneterna som han slänger ut å som fastnar på en klickar man bara bort med musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jag är på den där sjunkna staden är det långt tills jag kommer till bläck fisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tina Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Det kan det inte vara. Tror det var Istanbul, å de e väl där du är? Bläckisen är det allra sista man gör innan man blir flygen till Hong Kong. ;o) Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) [EDIT]: ... Redigerat 6 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.