Hoppa till innehåll

Indiana Jones And The Emperor's Tomb

tina

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag ser dörrar men det går ju inte att ta sej dit! Den där jättebläckfisken slänger hela tiden ut nåt som ser ut som maneter eller nåt som kommer på mej å om jag tar mej i närheten å försöker ta mej förbi så blåser den mej tillbaka....hmmmm...

Med harpunen kan jag skjuta maneterna, men det verkar inte bita alls på den stora bläckisen... Jag är i Istanbul, tror jag det var...

Det finns ju garanterat nåt bra sätt, men jag har inte kommit på det än...har nån annan?

Redigerat av tina
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, äntligen! Då du kommer di så vet nu att man ska skjuta på bläckisen tills han ryggar illbaka en stund, då harman en liiiiten tund på sej att spränga en pelare. Sen gör man samma sak igen. Det är 4 pelare. Då man slutfört det försvinner vattnet å man kommer åt det man ska ha å sen får man flyga till Honkong ;o)

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja. Man kliver upp på kanten å tar harpunen å lite sprängmedel först, sen hoppar man i å skjuter tills han ryggar tillbaka. Då klämmer man fast en sprängdeg på en stolpe å snabbar sig upp. Sen får man göra samma sak 4 gånger på alla pelare. Maneterna som han slänger ut å som fastnar på en klickar man bara bort med musen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...