matematik123 Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Skrivet 2 Juli 2007 jag hörde det var försenat å jag undrar när det kommer ut?? Citera
Gäst JeppeBoy Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Skrivet 2 Juli 2007 På spelbutiken.se har det kommit ut den 29 juli Citera
matematik123 Skrivet 3 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2007 hmm, ja var inne igår på game och skulle köpa å det fanns inte så ja frågade en som jobbade där å han sa att det har blivit uppskjutet, han visste inte när det skulle komma Citera
kn3ckarn Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 hmm, ja var inne igår på game och skulle köpa å det fanns inte så ja frågade en som jobbade där å han sa att det har blivit uppskjutet, han visste inte när det skulle komma det var säkert bara deras beställning som blivit försenad isåfall. Citera
Fruktnystan Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Jag förhandsbokade, och då sa dom att dom skulle få in det den 27:e juli. Sen fick jag det på måndagen den 2:a juli. =P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.