Legobiten Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag har red blu yelow och emerald gold och silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 GBA spel i min samling: Super Mario Advance Super Mario Advance 2: Super Mario World Super Mario Advance 3: Yoshi's Island Super Mario Advance 4: Super Mario Bros 3 Mario Kart: Super Circuit Mario Party Advance Wario Land 4 Kirby: Nightmare in Dreamland Banjo-Kazooie: Grunty's Revenge Banjo Pilot Metroid Zero Mission Metroid Fusion F-Zero GP Legend F-Zero Maximum Velocity The Legend of Zelda: A Link to the Past/Four Swords The Legend of Zelda: The Minish Cap Har även 3 GBC spel: The Legend of Zelda: Link's Awakening The Legend of Zelda: Oracle of Seasons The Legend of Zelda: Oracle of Ages Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Mario Kart, donkey kong country och nåt pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 PkMn LeafGreen,Emerald,Red rescue team,Harry Potter & Fenix Orden,Mario Party advance, donkey kong country 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 rayman raving rabbids Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Pokemon Leaf Green Pokemon Fire Red Pokemon Emerald Pokemon Ruby Pokemon Sapphir Pokemon Gul Pokemon Crystal Pokemon Silver Pokemon Guld Harry potter Pac Man Rayman 3 sen har jag ett spel där man kan välja mellan 118 spel. Då har jag sammanlagt 130 spel på GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Pokemon Firered Harvest moon (Rätt kul för att vara barnsligt) Golden Sun 2 (Grymt Spel!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Mario world 2 och Spyro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Simpsons road rage, nåt donkey kong och mario world 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Kirby amazing mirror, kirby nånting, pokemon saphire, pokemon ruby och super mario andvance 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Massa j*vla pokémon spel, lite harry potter skit, några piratkopior från Thailand och Gran Canaria och lite annat tråkigt xD P.S. Jag hatar Gameboy :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Massa Mario spel Massa Pokémon Wario land 4 Zelda Kirby Och en massa sånt skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg