WowB Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Hej jag ska göra en shaman och kan ni säga lite långt o bra om talent :rambo: =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Kort sagt: Restoration = healing Enhancement = närstrids-DPS Elemental = Caster-DPS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 med andra ord level 1-70 Enchancement... enligt mig är det bästa 1handed och sköld... i instance ska man ha 2handed... fast det är bara min åsigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 med andra ord level 1-70 Enchancement... enligt mig är det bästa 1handed och sköld... i instance ska man ha 2handed... fast det är bara min åsigt Levla med enchament i dom lägre levlarna det brukar vara bäst. Jag bytter i lvl 60 till elemental combat det tyckte jag passa mig men du får nog välja själv du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg