kimp@n Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 vilka advance spel tycker ni är best?? behöver hjälp vilket spel jag ska byta mot och köpa. jag har: game boy advance spel: zelda a link to the past. gt 3 mario kart super circuit game boy color spel: zelda links awakening pokemon silver toy story racer super mario bros10 deluxe super 32 in 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Golden Sun The Lost Age,Dragon Ball,Golden Sun 1,Swords of mana. alla e äventyr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 helt klart golden sun the lost age! men köp ettan först så vet du vad som har hänt på tvåan e lite roligare om man vill veta det=) sen tycker jag advance wars 2 osså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 det är alltid det nyaste spelet som är bäst så är det jämt=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Sword Of Mana och Golden Sun är ju bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 megaman zero är det bästa fast svårt byt det mot mario kart super circuit. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag glömde megaman battlenetwork 1,2,3 & 3(det finns två 3:or) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 golden sun serien är det roligaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 golden sun serien är det roligaste Håller med dig och så är det så snygg grafik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag tycker att The legend Zelda a link to the past är det bästa spelet till game boy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag tycker att The legend Zelda a link to the past är det bästa spelet till game boy advance Har inte provat det men är det kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Zelda: Four Swords och Pkmn Sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg