Gäst Krille 34 Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Skrivet 2 Juli 2007 Jag har sett massor av filmer av folk som animerar och hade tänkt att börja med det själv. Har aldrig testat de förut och undrar vilket program som är lättast att börja med, ska helst vara gratis också. Tänkte på sån dära animation med streckgubabr som gör olika saker. Någon/några kanske kan länka till bra guider också till programen. Lite dåligt förklarat men hoppas ni förstår :D Citera
Firecracker Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 (redigerat) Om du bara vill göra streckgubbar och vill ha ett gratis program så är nog Pivot det lämpligaste för dig. Skickar tyvärr ingen länk. Redigerat 3 Juli 2007 av jimutt Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 Läs min klistrade tråd så ser du en ganska simpel tutorial. Sen om du behöver fortsatt hjälp så förklarar jag gärna på msn ^^ Citera
Gäst Krille 34 Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 (redigerat) Okej ska testa Pivot och ska kolla din klistarade tråd Redigerat 3 Juli 2007 av Krille 34 Citera
Firecracker Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 mm, flash som Andreasswf använder är igenteligen betydligt mycket bättre än Pivot men som nybörjare rekomenderar jag pivot. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.