Firecracker Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Hur många är det som brukar lira online på COD2? Själv brukar jag spela rätt mycket. Är förövrigt med i en klan som heter Outcasts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Hur blir man medlem i en klan på det?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 3 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Alltså jag gick in på ett forum där klaner fick söka efter medlemar och så ansökte jag via det sättet. Men jag kommer inte ihåg adressen. Men min klans hemsida är http://www.outcasts.se. Men det finns ju inte direkt någon inbyggd klanfunktion i spelet om det var det du undrade. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Aha, ok. Men om man blir medlem hur gör man i spelet sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Spelar cod2 online så gott som dagligen. Har en klan tillsammans med ett par polare o vi heter Beaver-Boom alltså BB framför namnet. Vi brukar hålla till på en norsk server som heter Tortserver. Vi är inte jättebra utan vi spelar för de e kul och inget seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) Jag spelar typ Cod2 24/7. Jag är med i 2 st claner, den första clanen är 'T-Rex//, och den andra är //.Falcons| Jag är till och med admin på serverna och bustar alla cheaters :P Jimutt@ Vilken version är eran server på? Dom clanerna jag är med i är på v 1.0. Redigerat 4 Juli 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 version 1.3 is the shiet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 version 1.3 is the shiet :) Mm, man kan ju inte fuska på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Lirade det förr, brukade kalla mig själv för Mudface. Spelar dock CoD1 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag spelar typ Cod2 24/7. Jag är med i 2 st claner, den första clanen är 'T-Rex//, och den andra är //.Falcons| Jag är till och med admin på serverna och bustar alla cheaters :P Jimutt@ Vilken version är eran server på? Dom clanerna jag är med i är på v 1.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.