Shabuba Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Jag planerar göra ett Pokemon spel, som utspelar sig i Sverige, med städer och sånt det skulle vara total-grymt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 okej... vilket program ska du använda? ska det vara till PC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 ska du använda gamemaker eller?det kommer bli stort om hela sverige ska vara med,säg till ifall om du behöver hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 hjälper till om ja får...hjälper ju en annan så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigor Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 :o Nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 jag ser spelet som något positivt,jag röstar på att girafariglove ska måla starterserna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag ska nog använda Gamemaker, till PC eller DS. Girafariglove du får hemskt gärna hjälpa till. Jag ska göra upp en helt egen Pokemon Generation som drar oss upp till 600 Pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 bra namn shabuba Pokemon generation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 600 st pokémon :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dengberg Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 kan jag åckså hjälpa till?? inte för att tror att jag e mycket till hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 det är du säkert dengberg,ska du börja med startstaden nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 jag kan hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg