Girafariglove Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 :cool: men ändå inte vad jag hade tänkt mig, ;) Jag kommer med minst 50 av 107 som kommer komma i morgon :P Startstaden kommer nog min hemstad Skara ;) Dom 8 gymmen kommer va: Göteborg (Vatten) Björn gammal Malmö (Mark) Johan medelålders Växsjö (Gräs) Carolina tonåring Norrköping (Kryp) Erik ungdom Stockholm (El) Emma ungdom Mora (Normal) Gunde gammal Örnsköldsvik (Is) Peter medelålders och Skövde (Eld) Madelene ungdom Elite Four ?? skulle vilja ha några sprites till gymledarna :rambo: oki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 hmm ska det bara vara stora städer eller funkar det med små i så fall skule jag vilja ha med laxå.... Jag kan vara tärnare där :P Det låter kul.... men lycka till för det kan bli svårt att göra... Och jag är bra på ider... Ibland så jag hjälper gärna till med det lilla jag kan :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Tycker iaf att vi borde ha med Norrlands huvudstad, Sundsvall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Tycker iaf att vi borde ha med Norrlands huvudstad, Sundsvall. Umeå är norrlands huvudstad. Sundsvall är bara den största. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) Tycker iaf att vi borde ha med Norrlands huvudstad, Sundsvall. Jaså, jag trodde att Umeå var den största. Men ack så fel jag hade! Kolla på www.norrlandshuvudstad.se där står det lite saker. Redigerat 9 Juli 2007 av Bisuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Det här verkar coolt,nåt jag kan hjälpa till med? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 hmm.... en fråga pratar ni bara om att det SKULLE vara coolt med ett eget spel... eller menar ni det???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag har gjort upp nya starters :P Dom är: Psychic - Fight - Dark Dinall (Dinosaur + small) Psychic En liten långhals-dinosaurie, lila kropp, röd mage och framben. utvecklas till: Bronteck (Bronto + Neck) Psychic/Ghost En stor långhals-dinosaurie, med skelett ben och svans. utvecklas till: Spookdon (Spooky + Dont) Psychic/Ghost A gigantisk Långhals, med lång svans och jättestor kropp. Huvudet, en dödskalle i dinosaurie-form, ögonen lyser på en ondskefullt rött sätt. Svansen och benen är också av skelett. Resten av kroppen är lila. Calinex (Calf + Inexhaustble) Fight A älgkalv, står på bakbenen som en människa, den är brun (vit på magen) små anlag till horn. utvecklas till: Frigelk (Frigid + Elk) Fight/Ice En ung älghanne, liten hornkrona en ljusgrå päls. Står också på bakbenen. utvecklas till: Kinoose (King+Moose) Fight/Ice Ett stor älg, en "tio-taggare", stor hornkrona, som liknar en kungakrona. Ljusgrå päls. Står på bakbenen. Rachrome (Racoon+Monochrome) Dark En liten tvättbjörn, svart-vit. Svarta tänder, 3 klor på alla ben. Baddig (Badger+Dig) Dark/Ground En grävling, svart-vit, långa och svarta klor och tänder. Bafarome (Badger+Fang+Monochrome) Dark/Ground Jättestor grävling, står på bakbenen, långa, vassa klor och tänder. Svarta ögon. Över ögonen en röd rand formad som en blixt. (Harry Potter :lol: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kisskorven Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Förlåt att jag inte har hört av på jättelänge men jag har varit borta några dar. Min uppgift är väl antagligen fixad så jag vill ha en ny helst vill jag hitta på saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 jag har faktiskt med tengkt det men jag vet inte hur man gör ett spel på datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 undrar en grej,om de ska vara över 600 pokemon måste det ju vara mer än 8 gym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Jag hjälper gärna till. Kan göra duckling, har lite tecknar skills ^_^ EDIT: Kan ej göra duckling längre, personlig anledning :unsure: Redigerat 27 Juli 2007 av kvack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg