Shockwave Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 är Xbox kul :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jupps as kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Det beror ju på vad man har för spel :P Har man Halo är det kul, har man dino crisis 3 är det tråkigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 xbox e kul........halo äger...därför äger xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Ett xbox utan Halo vore som en glasspinne utan glass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 som e magnum utan choklad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Som en användare utan avatar...hehe öh eh åter till ämnet ja Xbox är kul om man har Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_DaLeN Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 är Xbox kul :huh:xbox är den bästa spelkonsollen på marknaden så om du tänker lägga ut pengar på någon så ska du välja xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Som en användare utan avatar...hehe öh eh åter till ämnet ja Xbox är kul om man har Halo. <_< Jag vet, jag ska fixa en avatar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Ta det inte personligt Secred! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Ta det inte personligt Secred! OK :D Jag bara skojade! Haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg