Hoppa till innehåll

Vad Är Det För Skilnad?


ggdover
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag undrar vad det e för skillnad på xbox live silver oxh guld. Jag har silver just nu men jag kan köra online och typ massa saker. Jag vet inte om jag kan göra alla saker men jag kan göra mycket saker.

 

Tacksam för svar!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du kan spela live just nu har du inte silver...då har du guld..eftersom enda skillnaden med guld och silver är att man kan spela live med guld o inte med silver..om du precis har köpt ditt xbox 360 (premium) så är det möjligt att du har aktiverat en månad gratis xbox live..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men när jag joina xbox live så tog jag silver jag lovar!! Men på min mail står det att jag har aktiverat en månad gratis guld. Och jag har halo 2 som jag måste köra på xbox live. Men jag vet inte hur mycket xbox live kostar och det e säkert as dyrt. Vad ska jag göra??http://www.fuska.se/forum/style_images/1/folder_post_icons/icon9.gif

http://www.fuska.se/forum/style_images/1/f...icons/icon9.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du kan spela live just nu har du inte silver...då har du guld..eftersom enda skillnaden med guld och silver är att man kan spela live med guld o inte med silver..om du precis har köpt ditt xbox 360 (premium) så är det möjligt att du har aktiverat en månad gratis xbox live..

 

 

 

Fel Fel Fel Fel Fel..

 

Som guld kan du :

Videochatta

Hämta demos osv innan silver kan.

 

Finns mer men kommer ej ihåg alla..

Redigerat av andreas123
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

men jag kan bara ha det i en månad. Men finns det inte nått som man betalar allt i början och så får man köra hur långe man vill sen.

 

599 för ett år är väl inte så mycket?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...