Spawn Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 När jag sparar mina bilder i gif format på ps blir dom skit dålig kvalite antagligen pågrund av att jag ändrade paletten och färgerna skulle vilja veta hur man får tillbaks grafiken igen :S förstör så många bilder med den dåliga grafiken på bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Hm, testa med att spara i JPEG istället, annars så ser du där man sparar så finns det lite inställningar mixa med dom lite tills du ser vad som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 jpg e ju sämre kvalite du ska spara i png bäst kvalite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 joo men problemet är när jag sparar i jpg och png blir filerna alldeless för stora :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.