Firecracker Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag har en fråga... Måste man göra en ny användare om man bli avrättad? För jag blev nämligen det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Nja, tydligen om du nu inte kan uppstå från de döda så :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 wow kan man bli avrättad på gangland med.viste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 wow kan man bli avrättad på gangland med.viste jag inte. Nä men nu vet du det, eller avrättad man blir dödad tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 avrättad och dödad är väll ungefär samma sak? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThE_GuY Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Hehe ja jimutt du måste skapa en ny användare om du nu inte betalar typ 30 kr med sms till dom så lever du igen i think Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 wow kan man bli avrättad på gangland med.viste jag inte. Avrättad om du är olydig i fängelset dödade när hälsan tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThE_GuY Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Haha avrättad låter lite barbariskt men jag heter Omerta på gangland och jag vill ha ett gäng me nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.