Firecracker Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 Jag har en fråga... Måste man göra en ny användare om man bli avrättad? För jag blev nämligen det. :P Citera
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 Nja, tydligen om du nu inte kan uppstå från de döda så :cry: Citera
bazti Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 wow kan man bli avrättad på gangland med.viste jag inte. Citera
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 wow kan man bli avrättad på gangland med.viste jag inte. Nä men nu vet du det, eller avrättad man blir dödad tror jag. Citera
Firecracker Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2007 avrättad och dödad är väll ungefär samma sak? ;) Citera
Gäst ThE_GuY Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 Hehe ja jimutt du måste skapa en ny användare om du nu inte betalar typ 30 kr med sms till dom så lever du igen i think Citera
bazti Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 wow kan man bli avrättad på gangland med.viste jag inte. Avrättad om du är olydig i fängelset dödade när hälsan tar slut. Citera
Gäst ThE_GuY Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 Haha avrättad låter lite barbariskt men jag heter Omerta på gangland och jag vill ha ett gäng me nån? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.