Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Hej igen.. PÅ Call Of Duty2 när man gör användarnamn, då kan man ju ha sånna här trademark märken som ®©™ç å sånna, dom på Multiplayer säger att man måste ladda ner, och vissa säger att man ska trycka på Alt+ en siffra, jag har testat men det går inte, vet nån här hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) ♥ © ☼ ♠ ♣ ♦ ¼ såna elr vad? Redigerat 4 Juli 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Ja, jag visae ju ®©Îþ™ å sånna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 ja men vet du inte hur man gör med alt? t ex. håll in alt sen medans du håller in så skriver du på t ex. 6:an (♠) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 ja men vet du inte hur man gör med alt? t ex. håll in alt sen medans du håller in så skriver du på t ex. 6:an (♠) Problemet är ju att alla har olika kombinationer, och det finns "alt koder" till i stort sett alla tecken. Och jag tror inte att någon kan alla utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) Söka på google kanske iaf här har jag hittat ngn lista på alt koder : alt + 2 = ☻ alt + 257 = ☺ alt + 789 = § alt + 12 = ♀ alt + 1547 = ♂ alt + 158 = × alt + 425 = ® alt + 8888 = © alt + 222222 = ♫ alt + 13 = ♪ alt + 22222 = ╬ alt + 5874 = ‗ alt + 698 = ║ alt + 5320 = ╚ alt + 444 = ╝ alt + 459 = ╦ alt + 457 = ╔ alt + 458 = ╩ alt + 5 = ♣ alt + 4 = ♦ alt + 6 = ♠ alt + 3 = ♥ alt + 254 = ■ alt + 16 = ► alt + 785 = ◄ alt + 475 = █ alt + 7 = • alt + 8 = ◘ alt + 4444 = ◙ alt + 999 = ☼ alt + 25 = ↓ alt + 24 = ↑ alt + 26 = → alt + 27 = ← alt + 541 = ↔ alt + 23 = ↨ Redigerat 4 Juli 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) Ja men han undrar hur man gör.. Håll in vänster alt sedan så trycker du på höger siffrorna 0153 sen så släpper du alt så får du ett ™ Redigerat 4 Juli 2007 av Svadilfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Aja, om du behöver fler koder så gå in på teckenuppsättning och välj ett tecken, där står också alt koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Ja men han undrar hur man gör.. Håll in vänster alt sedan så trycker du på höger siffrorna 0153 sen så släpper du alt så får du ett ™ Vad var det jag skrev då :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Kolla att du har numlock på (det ska vara på). Sedan gör du som de andra sagt. Håll in Alt knappen och knappa in en keycode på numpad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Jag fattar precis vad du menar (tror jag). Han vill inte veta hur man gör symbolerna. Han vill veta hur man gör symbolerna i spelet... Jag har också testat detta i vissa spel utan några framgångar. Det är nog mycket möjligt att man måste ladda hem något eller så är det omprogrammerat i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Newbies!! Gör så här, gå in på spelets multiplayer, sedan på användarnamnet, eller där man skriver sitt nickname då skriver man om man ska heta Merci, och vill att det ska stå så här, Mer©®i. Gör så här, först skriver du Me sedan trycker du in vänster allt och skriver dessa siffror som sitter på höger sida dem bredvid "pagedoen" och "page up" tryck dessa siffror 02222 = ®. Sedan när du kommer till c så trycker du in alt och skrvier dessa siffror 8888 = ©. Ps, när du har skrivit siffrorna så släpper du alt, då kommer symbolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.