Spawn Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Har inte varit inne på ganska länge och har märkt att min namneffekt var borta när jag gick in i affären såg jag att man inte kunde ha det längre och undrar varför man tog bort det ? tyckte det var bra med det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Anledningen till att namneffekterna togs bort var att de inte fungerade i de flesta webbläsarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 explorer funkar ju :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Jo, men inte Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 jaja :S dåligt att dom tog bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Det är ju inte dåligt att namneffekterna togs bort för att om en funktion inte fungerar i de flesta webbläsarna så förstår jag inte varför den funktionen skall vara kvar på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Den funka i explorer och det är as många som använder explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 men, tog funktionen upp minne eller? annars vore det ju ganska meningslöst att ta bort den om den trots allt fungerade för alla IE användare fick inte äns tibax mina FM :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 nee inte jag heller :( hade nästan precis köpt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 samma här, men det e inget att tjata över, lite FM liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Nyare versioner av IE stödjer inte funktionen namneffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Internet Explorer 6.0 gör det, men inte 7.0, tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.