Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) ..kommer till piers?? jag har fått reveal nu (äntligen lol) och jag undrar om nån kan hjälpa mig? 30p i belöning om ni hjälper mig förståss! om jag itte får piers efter det här så får ni itte poängen ni måste hjälpa mig helt ok? Redigerat 1 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Man hittar han i kibombo.Först ska man gå igenom Kibombo Mountains.Då måste du smyga förbi.jag klara det ganska lätt.det gör du nog också.sen när du är i kibombo ska du gå till höger andvända Lash.sen ska du hoppa.sen ska du hoppa på ett hus så du kommer vidare.sen pratar dem med Piers.sen ska du göra scoop på andra sidan kibombo statyn.hoppas du förstår.Och du behöver itne ge poäng. Redigerat 1 Mars 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) jo men jag menar hur man kommer igenom gondowan cliffs? ja hittar ingen annan väg i vattnet än den som man kan klättra upp för en lian och sen gå ut till en klippa som e under den där gröna svampen? jag ger poäng om du hjälper mej me gondowan cliffs=) Redigerat 1 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Du vet var gondowan cliffs e va? Då ska du ju göra scoop.åka upp.sen ska du gå så högt upp som möjligt.där finns det tre grejer man kan åka ner på.Du ska åka ner för den vänstra.så ska du gå till vänster.så finns det en sten bakom en liten sten.du ska andvända move.sen ska du gå ner.och hoppa över stenarna.hoppas du förstår!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) aja jag förstår men det e precis där jag e! det är det att jag inte hittar nån väg genom vattenlabyrinten! :huh: jag hittar bara en väg men om jag går den så fastnar jag bara! (asså ingen väg att gå) min kompis säger att det finns en annan väg istället för den men jag hittar den itte! plzz! Redigerat 1 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag kan iten det när man ska hoppa på stenarna utantill.men du ska putta ner en sten.sen ska du typ hoppa först till vänster.sen upp sen ner sen upp sen höger sen upp til stegen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 aja tack ändå du ska få dina poäng!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ok,men förstog du riktigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) menar du den där klätterväxten e det dit man ska?? för det finns ingen annan möjlig väg=( Redigerat 1 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag kommer iten ihåg någon klätter växt men prova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag fatsnar bara ingen ide det e slut för min del jag har tröttnat på det eftersom det inte går att komma igenom suck :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Det går visst.Men ahr du puttat ner en sten då??!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg