Zorro Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ja det e väl den där statyn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ´Var e du föresten? Är du i Gondoan Cliffs? Men du ska putta ner en sten ingen Staty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 yeeeeeeeeeees!! äntligen hittade jag hur man kommer över jag hadde inte sett att man kunde hoppa från klippa till klippa där lol=) nu undrar jag hur får man kugghjulen att snurra inne i gamboda statyn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Är du i Kibombo statyn`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ok.jag trodde att du var i gandowan cliffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ok men hur gör jag nu?? hur får jag kugghjulen att snurra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg