Twix Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 när man skriver in pengakoden så kommer det upp en liten gubbe längs vägen. det står att i fall man markerar den så ska man få 10 000 simlones. men det går inte att markera den. VARFÖR??????????!!!!!!!!!!!!!!! JAG HITTADE FUSKET PÅ reklam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 när man skriver in pengakoden så kommer det upp en liten gubbe längs vägen. det står att i fall man markerar den så ska man få 10 000 simlones. men det går inte att markera den. VARFÖR??????????!!!!!!!!!!!!!!! JAG HITTADE FUSKET PÅ reklam. jag undrar också hur man gör! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 är det inte någon som kan hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mindless Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 hmmm... ja får inte ens upp den där gnomen... o vart f*n är R3 knappen? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 När man kör så ska man bara trycka på den. Man ska inte gå in på bygg läge :huh: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mindless Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 men var e R3 knappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 det är höger styrspak som man kan trycka ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 jag vet nu hur man gör men det är svårt och förklara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg